Články

| ZÁVODY | PRAVIDLA | TECHNIKA |


Pravidla ECO LiPo - demo pro MS

Nová DEMO pravidla pro Eco LiPo jsou na světě. Po dlouhých diskusích spatří nakonec světlo světa verse se zapojením 2S1P, napětí jednoho článku nesmí přesáhnout 4,25 V a napětí 2S1P Accu nesmí přesáhnout 8,5 V. Celková hmotnost Accu nesmí včetně konektorů a kabelů přesáhnout 28 gramů a zdroje musí být dobře přístupné pro kontrolu. Jakmile bude přeložen...

(25.02. 2008 22:28:09) Komentáře (1)


Detailní pravidla pro ECO IDC

...

(21.12. 2007 12:55:06) Komentáře (1)


Pravidla pro třídu Mini Eco Standard

Doplnění pravidel Naviga 2 7, DEMO třída pro MS 2 8 Originál - anglicky Originál - německy 1. Definice Volně stavěné závodní modely s elektrickým pohonem a ponořeným lodním šroubem (Hydro/Mono pohony a povrchové pohony které vystupují vzadu z trupu nejsou povoleny) a minimální hmotností ,5 kg. Délka modelu nesmí překročit 43 mm. Přečnívající ...

(19.12. 2007 13:02:21) Komentáře (13)


Pravidla pro třídu Mini Eco Expert

Doplnění pravidel Naviga 2 7, DEMO třída pro MS 2 8 Originál - anglicky Originál - německy  1. DefiniceVolně stavěné závodní modely s elektrickým pohonem a ponořeným lodním šroubem (Hydro/Mono pohony a povrchové pohony které vystupují vzadu z trupu nejsou povoleny) a minimální hmotností ,5 kg. Délka modelu nesmí překročit 43 mm. Přečnívající s...

(19.12. 2007 12:59:37) Komentáře (0)


Finální shoda ohledně LIPO demoverze v Německu a Švýcarsku

Schůzka klubů Nauticus, ECO IDC proběhla a Švýcarsko se rovněž shodlo na nových, lokálních demo LiXX pravidlech. IDC povolilo 2s1p LiPo s hmotnostním limitem 28 g ( baterie včetně konektorů a kabelů) pro všechny 7 čl. třídy. Rovněž bude povoleno použít jak 7 NIMH, tak 2s1p LiPo 28 g v jedné rozjížďce. Pro všechny ECO třídy byl stanoven minimální hmotnostní limi...

(17.12. 2007 10:09:46) Komentáře (10)


Li-Po - technické rady a postupy

Bavíme se všichni o nových bateriích, takže bude dobré shrnout základní informace: Jaký je ideál baterie? - životnost minimálně jedné sezóny bez úbytku kapacity - dostupnost koupě - možnost zapojení s vyšším napětím při stejné využitelné energii - hlavně konec věčného přebírání, letování, přehřívání a brzké následné smrti ECO - expert, MONO ...

(11.12. 2007 17:32:27) Komentáře (8)


O LiXX bateriích a změnách s Joergem Mrkwitschkou

...

(09.11. 2007 15:18:18) Komentáře (2)


Bezpečnostní kriteria UL - LiPo článků

Obecný standard pro odolnost nejen baterií definují tzv. UL (Underwriters Laboratories) Konkrétně u baterií jde o pevně stanovená kriteria UL1642/UL2 54 a specifikace SBA G11 1. Níže přikládáme přehlednou tabulku a definici bezpečnostních testů, jmenovitě pro KOKAM LiPo články. ...

(29.10. 2007 14:17:03) Komentáře (5)


Životnost A123 versus LiPo

Na webu americké firmy FMA se jako součást popisu update nabíječky FMA 4CellPro objevil zajímavý dokument který shrnuje poznatky jak se chovat (tzn jak nabíjet a vybíjet) články A123.Požádal jsem o překlad kamaráda Martina Pilného(na mojehobby-PiNa).Přeložený článek je doplněn i o mé poznatky(jiným skloněný písmem).Zde je originální článek ve formátu ...

(24.10. 2007 20:07:24) Komentáře (4)


Zrušení vracení podjeté boje

Poslední seriálová soutěž v Praze mě inspirovala k následujícímu článku ohledně zrušení vracení po podjetí bóje. Zamezení možnosti vracení bylo již jednou pravidly zrušeno, pak v loni bylo přijato opět zamezení a letos na jaře pro mě osobně z nepochopitelných důvodů opět obnoveno. Když závodník podjede a „reflexivně“ se snaží svou chybu co nejrychleji na...

(20.10. 2007 16:07:06) Komentáře (5)


Stránka: 1 2 3 4 5